miercuri, 5 ianuarie 2011

Here we go again

Asa,ca de inceput de an si am citit o chestie foarte tare si adevarata undeva,apropo de asta.Stim cu totii momentul ala de la 12 noaptea cand un cuplu,normal! stau lipiti unul de celalalt,el beat mort,ea probabil cu sclipiciul de pe fata usor stricat si ametita de la Martini.Ea se uita in ochii lui si ii spune ca au intrat intr'un nou an,in care trebuie sa fie mai bun,sa o respecte mai tare,bla bla,vesnicele probleme si el se uita la ea si isi imagineaza cum ii da muie cu tras de par.Asta asa,pentru cele si pentru cei care cred ca momentul ala este un moment intens de sentimente.
Deci,cum spuneam,a inceput si nou an,trebuie sa reinnoim minunatul blog.Si nu putea ca prima postare sa fie una simpatica,pentru ca precedenta s'a vrut a fi simpatica.Asta este una de revolta si de replica si pentru ca nu puteam sa dau un comment,am zis sa imi vars amarul pe blogul meu propriu si personal.Nasol este ca nu mai am starea de ieri si ma simt uimitor de bine,dar oricum.
Cred ca o sa  vorbesc cu domnii de la Guiness sa'ti dea un premiu pentru persoana care se razgandeste cel mai des si faci si un ban cinstit cu ocazia asta.Dar sa nu crezi ca este foarte deranjant sau ca nu vreau sa te mai razgandesti,pentru ca nu stiu la ce concluzie definitiva si irevocabila te vei opri.Ce pot sa zic...nici nu stiu cate chestii ar mai ramane de zis,stiu in schimb cate chestii au ramas de facut...Dar cum datul din gura este specializarea mea,o sa o fac si de data asta.Stiu ca ai plecat,stiu ca te'ai intors,iti stiu starile,ti le cunosc,am asistat la ele fata in fata,pe mess,la telefon,prin mesaje.Iti cunosc nervii distrusi de mizeriile facute de mine,iti cunosc lucrurile minunate pe care le'ai facut,stiu ce ar fi mai bine pentru tine,stiu ce ar fi ingrozitor pentru mine,stiu ca ai sperat sa fie altfel,stiu ca merit sa te comporti de mii de ori mai groaznic cu mine si totusi nu o faci decat in cantitati mici....Imi aduc aminte ca ai zis ca ai plecat din viata mea.Din viata mea nu vei pleca nici daca ai pleca fizic si nu as mai putea sa te vad.Din viata mea nu vei pleca niciodata si nu este caterinca asta cu "niciodata" si aici chiar nu se aplica melodia lui Bieber "never say never".Sunt constienta de cei care pleaca,cei care raman,cei care vin.Tu poate ca intr'o oarecare masura ai plecat.Pentru mine insa nu;tu ai ramas,tu esti,tu vei fi si nu vei ajunge la stadiul de amintire.Nu vreau sa te las sa pleci pentru ca sti prea bine tot ce ti'am zis in legatura cu tine.Dar nu cred ca am facut nimic sa te tin si ma simt momentan norocoasa ca inca mai vorbesti cu mine si mai facem diverse chestii.Chestii care nu imi dau o stare de bine si imi dau un sentiment de cacat.Dar macar le facem si le accept asa cum sunt ele.Cred ca daca nu as fi avut in legaturacu tine o siguranta mult prea mare,as fi facut ceva...Dar poate ca este prea tarziu...Dar poate ca nu...Si pisda proasta sunt eu.Cu toate ca nu imi place calitatea asta,eu sunt si nu este jignire.Nimic din ce vine din partea ta nu este jignire,este adevar.
To be continued si pace'n suflet si salvati baleanele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu