vineri, 11 februarie 2011

The amazing race

Nu fac reclama ascunsa la reality show sau ce o fi el,dar asta cred ca este,ci cred ca descrie cel mai bine anul petrecut cu tine.Sau mai bine zis,nu anul petrecut cu tine,ci anul nostru.
Totul a luat nastere anul trecut,logic,in februarie,pe 11.Deja s-a facut o zi,ar fi trebuit sa scriu ieri,dar este bine si acum.Imi dau seama ca o lalai foarte mult pentru ca la fel ca atunci cand m-ai lasat acasa,am emotii frate.Acum nici macar nu esti langa mine si tot am,daramite sa fi aici,sa mananci aripioare de pui de la Mc si sa te uiti la E!. Finally,cum ar zice cineva,sa pun punctul pe i.Sau pe "A" mai degraba.
Cred ca daca m'ai intreba acum,nu as sti sa'ti descriu cu exactitate primele luni.Au fost prea intense,prea wow pentru mine din toate punctele de vedere,tu erai o persoana mult prea fenomenala pe zi ce trecea,eu eram...si atat,totul chiar era de basm.( si eu ca o printesa,il traiam) Esti,serios,visul meu transformat in realitate,visul meu in shuzi si pierce'uri,visul meu viciat,visul meu nepasator in aparent,dar foarte profund in esenta,visul meu de foarte multi ani.Si da,exista persoane care iti seamana peste tot,dar nici una nu te egaleaza,nici una nu esti tu,nici una nu va fi vreodata tu.Si daca ar fi sa regret ceva,regret ca nu te'am cunoscut mai demult sa te fi facut cu adevarat fericita si poate sa nu'ti fi gresit asa de mult.Si daca ar fi ca maine sa se intample ceva si cumva sa dispar,nu m'ar durea si nu as vrea sa ma intorc decat sa'mi zambesti o secunda si sa te uiti la mine.Si sa te uiti asa cum timp de 1 an numai tu ai facut'o si sa faci ceea ce ai facut desi nicio secunda nu am meritat si nu a meritat.Si nu are sens si nu vreau sa fac rezumatul lunilor,pentru ca oricum nu putem schimba cu ceva nimic din trecut.Doar pot spune ca au fost multe momente de mizerie,99% din partea mea si daca au fost din partea ta,vina tot la mine este.Dar au fost si multe momente frumoase si e bine sa le tinem minte pe toate.Si toate momentele nu ar fi trebuit sa fie frumoase sau mizerabile,ar fi trebuit sa fie perfecte.Pentru ca indiferent ca eu te fac nebuna sau basita sau copil sau cum iti mai zic,pentru mine esti,ai fost,vei ramane perfecta,vei ramane vesnica,voi regreta mereu ca a depins de mine si nu am facut,dar pentru ca intr'o zi fata cu ochi cenusii ma va salva,intr'o zi...fata cu ochi verzi si buze gustoase,va fi ea nebunul de alb care va rapi regina de negru...
Si da,vreau sa ma ti in brate si sa numaram zilele si sa numaram stelele si sa'ti spun ca cea mai stralucitoare si mai mare a ta este si ca nimeni nu te poate intrece in stralucirea pe care o ai in ochi si care nu este datorata vreunei stari euforice,ci vine pur si simplu de la tine.Si nimeni nu'ti poate egala sau contesta frumusetea,ca ti'l bat,pentru ca nimeni nu a avut iubita ca a mea,care a rezistat eroic 1 an si care merita o medalie pentru...pentru ea si atat.Nu sunt stari,sentimente,calitati,care definesc tot ce ai facut tu pentru mine timp de 1 an.Si'ti multumesc.Si mi'ar placea enorm ca la anul sa scriu tot aici despre 2 ani cu tine.Si peste 10 ani,fara nicio caterinca,mi'ar face o deosebita placere sa scriu despre timpul petrecut  cu tine si despre relatia noastra minunata.
La multi ani,copil frumos.
Pace'n suflet si salvati baleanele de la inghet!

Un comentariu: