miercuri, 26 ianuarie 2011

Nu-i asa ca intr-o zi fata cu ochi caprui ma va salva?

Imi permit sa visez,pentru ca este blogul meu si imi permit orice pe el.Si pentru ca trebuie sa traim momentul,hai sa il traim intr-un viitor,care dintr-un mare optimism,va fi aproape.
As vrea o iarna,cu zapada multa si imaculata,cu oameni de zapada pe care sa ii faci cu mine,cu ingerasii sau cum ii cheama,pe care sa ii faci tu,ca esti mai micuta si ti-ar sta mai bine.As vrea mult vin fiert intr-un loc calduros si tu sa iti incalzesti manutele mici si dragute pe cana si eu sa mi le pun peste ale tale si sa ne uitam ochi in ochi si tu sa-mi zambesti din cand in cand.Si sa ma pupi pe obraz si sa-ti iei mana calda si sa ma mangai dupa aia si sa-mi tii capul intr-o parte.Si sa fie totul frozen in jurul nostru si sa fie lume,sa fie lume multa,dar inghetata.Si singurul lucru care sa aiba viata sa fie un pick up,unde sa se invarta incontinuu un disc...cu o singura melodie...si nu stiu care ar fi cea mai frumoasa pe care ti-as putea dedica,dar cred ca as vrea sa cante "You always you".Ba si ar fi frumos,ar fi ft frumos.Si romantic si bine si tu si nimeni altcineva si multa iubire.....Si am scrie pe un geam inghetat o inimioara si in ea am scrie 2 initiale si o sageata,in flacari nu orisicum.Si ne-am plimba si ar ninge cu fulgi mari si perfecti si eu i-as prinde si ti i-as darui si ei nu s-ar topi.Si cand am merge asa pe strada,ar canta peste tot "Nebunul de alb" si tu ai fi imbracata in alb si eu in negru,coincidenta dracu.Si stii ce-as mai vrea?O casa mica,un semineu,o canapea pufoasa in fata lui,2 cesti cu ciocolata calda,una alba si una neagra si un sg geam cu pervaz.Ca tu sa stai in fata semineului si eu pe pervaz,intr-un pulover mare si calduros si cu niste sosete imense.(imi place mult imaginea asta).Si tu sa te uiti la mine si sa ma admiri si sa te ridici de acolo si sa ma iei in brate si sa ma pupi si sa te uiti impreuna cu mine la toti oamenii aia inghetati si nefericiti ca nu au pe cineva ca tine alaturi.Si ar mai fi printre ei si specimene ca mine care s-au inghetat de buna voie...Dar care spera si chiar viseaza sa se indeplineasca ce am scris mai sus.
Pace-n suflet si salvati baleanele de la inghet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu